REFUND
ENG:
We have a 14-day return policy, which means you have 14 days after receiving your item to request a return.
To be eligible for a return, your item must be in the same condition that you received it, unworn or unused and in its original packaging. You’ll also need the receipt or proof of purchase.
To start a return, you can contact us at dodakeramika@gmail.com.
If your return is accepted, we’ll send you a return shipping label, as well as instructions on how and where to send your package. Items sent back to us without first requesting a return will not be accepted.
You can always contact us for any return question at dodakeramika@gmail.com.
Damages and issues
Please inspect your order upon reception and contact us immediately if the item is defective, damaged or if you receive the wrong item, so that we can evaluate the issue and make it right.
Exceptions / non-returnable items
Certain types of items cannot be returned, like custom products (such as special orders or personalized items). Please get in touch if you have questions or concerns about your specific item.
Unfortunately, we cannot accept returns on sale items or gift cards.
Exchanges
The fastest way to ensure you get what you want is to return the item you have, and once the return is accepted, make a separate purchase for the new item.
Refunds
We will notify you once we’ve received and inspected your return, and let you know if the refund was approved or not. If approved, you’ll be automatically refunded on your original payment method within 10 business days. Please remember it can take some time for your bank or credit card company to process and post the refund too. For items being refunded we can only refund the cost of the item, NOT the shipping costs. If you are returning an item to us, you also have to pay shipping costs of return.
If more than 15 business days have passed since we’ve approved your return, please contact us at dodakeramika@gmail.com.
HRV:
Imamo 14-dnevnu politiku povrata, što znači da imate 14 dana nakon primitka artikla da zatražite povrat.
Da biste ispunili uvjete za povrat, vaš artikl mora biti u istom stanju u kojem ste ga primili, nenošen ili nekorišten i u svom originalnom pakiranju. Trebat će vam i račun ili dokaz o kupnji.
Za početak povrata možete nas kontaktirati na dodakeramika@gmail.com.
Ako je vaš povrat prihvaćen, poslat ćemo vam povratnu otpremnicu, kao i upute o tome kako i gdje poslati svoj paket. Predmeti koji nam budu poslani bez prethodnog zahtjeva za povrat neće biti prihvaćeni.
Uvijek nas možete kontaktirati za povratna pitanja na dodakeramika@gmail.com.
Štete i problemi
Provjerite svoju narudžbu po primitku i odmah nas kontaktirajte ako je artikal neispravan, oštećen ili ako primite pogrešan artikl, kako bismo mogli procijeniti problem i ispraviti ga.
Iznimke / artikli koji se ne mogu vratiti
Određene vrste artikala nije moguće vratiti, poput personaliziranih proizvoda. Molimo vas da nas kontaktirate ako imate pitanja ili nedoumica u vezi s određenim artiklom.
Nažalost, ne možemo prihvatiti povrat artikala s rasprodaje ili darovnih kartica.
Razmjene
Najbrži način da osigurate da dobijete ono što želite je da vratite artikl koji imate, a nakon što je povrat prihvaćen, napravite zasebnu kupnju za novi artikl.
Povrat novca
Obavijestit ćemo vas nakon što primimo i pregledamo vaš povrat i obavijestiti vas je li povrat odobren ili ne. Ako bude odobreno, dobit ćete automatski povrat na izvorni način plaćanja u roku od 10 radnih dana. Imajte na umu da može proći neko vrijeme dok vaša banka obradi i objavi povrat. Za artikle za koje se vrši povrat možemo vratiti samo trošak artikla, NE i troškove dostave. Kupac koji vraća proizvod snosi također i troškove dostave povrata proizvoda.
Ako je prošlo više od 15 radnih dana otkako smo odobrili vaš povrat, a niste primili povrat novca, kontaktirajte nas na dodakeramika@gmail.com.